Par mums
Kontakti
Informācija klientiem
Jautājumi un atbildes
Tarifi
Investīciju projekts
Paziņojumi
Iepirkumi
Promenādes iela 1a, Jūrmala, LV-2015

Paziņojumi

23.08. - 25.08.
24. augustā iespējami ūdens padeves traucējumi Meža prospektā

24. augustā iespējami ūdens padeves traucējumi Meža prospektā

 

Lai uzlabotu piegādātā ūdens kvalitāti, SIA “Jūrmalas ūdens” 24. augustā veiks remontdarbus Meža prospektā no Krīvu ielas līdz 24. līnijai.

Tāpēc ceturtdien, 24. augustā, no plkst. 9.00 līdz 17.00 iespējami ūdens padeves traucējumi: Meža prospektā 58A; 60; 62; 64; 111; 113; 115; 117; 119; 121; 123 un 127.

Uzmanību! Pēc ūdens padeves atjaunošanas iespējams saduļķojums!

Lai izvairītos no saduļķojuma piesārņojuma nonākšanas mājsaimniecības iekšējos tīklos, pēc ūdens padeves atjaunošanas rekomendējam veikt iekšējo ūdensvadu skalošanu. 

Lai veiktu iekšējo ūdensvadu skalošanu, ēku apsaimniekotajiem jāatver visi ēkā esošie ūdens krāni un ūdens jānotecina, to sākot ar krānu, kas ir vistuvāk vietai, kur ūdens ienāk ēkā (ēkas ievadam), un sistemātiski virzoties uz tālāko vietu ēkā, kur ūdens tiek lietots.

Atgādinām, ka Ministru kabineta noteikumi Nr. 671 “Dzeramā ūdens obligātās nekaitīguma un kvalitātes prasības, monitoringa un kontroles kārtība” nosaka: konstatējot dzeramā ūdens neatbilstību šo noteikumu prasībām vai organoleptisko rādītāju pārmaiņas, īsteno korektīvus pasākumus, lai novērstu neatbilstību vai iespējamos draudus cilvēku veselībai.

Atkarībā no vietas, kur konstatēta neatbilstība, korektīvos pasākumus īsteno:

12.1. ūdens piegādātājs, kas ir atbildīgs par sniegto pakalpojumu līdz piederības robežai;

12.2. ūdensvada īpašnieks, valdītājs vai pārtikas uzņēmums, kura īpašumā ir ēkas iekšējais ūdensvads, kas nodrošina ūdens piegādi no sabiedriskā pakalpojuma sniedzēja infrastruktūras līdz patērētāja vai pārtikas uzņēmuma dzeramā ūdens krāniem.

Būsim atbildīgi par ūdens kvalitāti un lietošanas drošību kopā!

SIA „ Jūrmalas ūdens” atvainojas par sagādātajām neērtībām! 

 
17.08. - 18.08.
Avārijas novēršanas darbi Jāņa Pliekšāna un Plūdu ielās

Avārijas novēršanas darbi Jāņa Pliekšāna un Plūdu ielās

 

Avārijas situācijas novēršanas remontdarbu dēļ šodien, 17. augustā no plkst.  9.00 līdz 10.00 būs atslēgta ūdens padeve adresēs Jāņa Pliekšāna ielā no Kalnciema ielas līdz Plūdu ielai, bet no plkst. 10.00 līdz 11.30 Plūdu ielā no Jāņa Pliekšāna ielas līdz Jaunai ielai. 

Remontdarbi pabeigti!
Dzeramā ūdens tvertne novietota pie ēkas Jāņa Pliekšāna iela 90.

Uzmanību! Pēc ūdens padeves atjaunošanas iespējams saduļķojums!

Lai izvairītos no saduļķojuma piesārņojuma nonākšanas mājsaimniecības iekšējos tīklos, pēc ūdens padeves atjaunošanas rekomendējam veikt iekšējo ūdensvadu skalošanu. 

Lai veiktu iekšējo ūdensvadu skalošanu, ēku apsaimniekotajiem jāatver visi ēkā esošie ūdens krāni un ūdens jānotecina, to sākot ar krānu, kas ir vistuvāk vietai, kur ūdens ienāk ēkā (ēkas ievadam), un sistemātiski virzoties uz tālāko vietu ēkā, kur ūdens tiek lietots.

Atgādinām, ka Ministru kabineta noteikumi Nr. 671 “Dzeramā ūdens obligātās nekaitīguma un kvalitātes prasības, monitoringa un kontroles kārtība” nosaka: konstatējot dzeramā ūdens neatbilstību šo noteikumu prasībām vai organoleptisko rādītāju pārmaiņas, īsteno korektīvus pasākumus, lai novērstu neatbilstību vai iespējamos draudus cilvēku veselībai. 

Atkarībā no vietas, kur konstatēta neatbilstība, korektīvos pasākumus īsteno:

12.1. ūdens piegādātājs, kas ir atbildīgs par sniegto pakalpojumu līdz piederības robežai;

12.2. ūdensvada īpašnieks, valdītājs vai pārtikas uzņēmums, kura īpašumā ir ēkas iekšējais ūdensvads, kas nodrošina ūdens piegādi no sabiedriskā pakalpojuma sniedzēja infrastruktūras līdz patērētāja vai pārtikas uzņēmuma dzeramā ūdens krāniem.

Būsim atbildīgi par ūdens kvalitāti un lietošanas drošību kopā!

SIA „ Jūrmalas ūdens” atvainojas par sagādātajām neērtībām! 

 
28.06. - 07.07.
SIA “Jūrmalas ūdens” rīko informatīvu apzvanīšanas kampaņu

SIA “Jūrmalas ūdens” rīko informatīvu apzvanīšanas kampaņu

 

Informējam, ka šobrīd SIA “Jūrmalas ūdens” rīko informatīvu apzvanīšanas kampaņu, lai veicinātu pieslēgumu izbūvi centralizētajiem ūdensvada tīkliem un apzinātu iemeslu, kuru dēļ tas netiek darīts vai nevar tikt izdarīts.

Sarunas ilgums ir aptuveni 10 minūtes, un aicinām jūrmalniekus atbalstīt šo kampaņu, lai uzņēmums varētu pilnvērtīgi plānot tālāko Jūrmalas ūdenssaimniecības tīklu attīstību.

Pateicamies par sniegto atbalstu!

 
lapas: 12345678910>
SĀKUMS | PAR MUMS | INFORMĀCIJA KLIENTIEM | KONTAKTI Copyright © 2024 "Jūrmalas ūdens"
Created by MB Studija
 »