Aicinām pieteikties SIA “Jūrmalas ūdens” valdes locekļa amatam
Aicinām pieteikties SIA
“Jūrmalas ūdens” valdes locekļa amatam
Jūrmalas valstspilsētas pašvaldība
izsludina publisku kandidātu pieteikšanās procedūru uz SIA „Jūrmalas ūdens” (reģistrācijas
Nr. 40003275333, juridiskā adrese: Promenādes iela 1A, Jūrmala, LV-2015) valdes
locekļa/-es amatu ar kompetenci pārmaiņu vadības un
administratīvo jautājumu jomā.
Kandidātiem izvirzītās obligātās minimālās prasības:
1.
Valsts valodas zināšanas C1 līmenī un angļu valodas zināšanas ne zemākas par B1 līmeni, valdes
locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamajā apjomā;
2.
Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība atbilstoši kompetences jomai (vadības zinātņu, tiesību
zinātņu, ekonomikas, inženierzinātņu, finanšu vai citā pielīdzināmā jomā);
3.
Vismaz triju gadu nepārtraukta profesionālā darba
pieredze vadošā amatā (pēdējo 10 gadu laikā) valdes locekļa, iestādes
vadītāja amatā, vai citā pielīdzināmā vadošā amatā, kas tieši pakļauts un
atskaitās uzņēmuma vai iestādes vadītājam;
4.
Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām;
5.
Atbilstība un piekrišana ievērot likuma „Par interešu
konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 7. panta piektajā daļā
noteiktos valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumus un novērst citas
iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa
amatā;
6.
Nevainojama reputācija.
Kapitāla daļu turētāja noteiktās kompetences,
kas ir nepieciešamas valdes locekļu pienākumu pildīšanai:
- stratēģiskais redzējums (būtiska kompetence);
- plānošana un organizēšana;
- pārmaiņu vadīšana (būtiska kompetence);
- lēmumu pieņemšana un atbildība;
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu;
- pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana.
Vēlamās prasības darba pieredzei, izpratnei un
zināšanām:
- zināšanas un izpratne par
ūdenssaimniecības pakalpojumu jomu;
- iepriekšēja pieredze vadošā amatā
pašvaldības kapitālsabiedrībā vai citā tās
institūcijā;
- sadarbības pieredze kapitālsabiedrības vai institūcijas
pārstāvībā ar citiem uzņēmumiem Latvijā, organizācijām, valsts iestādēm un
institūcijām, kā arī komunikācijas un sociālā dialoga prasmes;
- pieredze pārmaiņu vadības procesu
īstenošanā;
- iepriekšējā pieredze un izpratne stratēģiskajā
plānošanā;
- pieredze un zināšanas dažādu finansējuma avotu attīstības projektu
īstenošanā, tai skaitā par Eiropas Savienības līdzfinansētu projektu īstenošanu;
- zināšanas un izpratne par publiskas
personas kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, regulējošajiem normatīviem
aktiem, korporatīvās pārvaldības principiem, risku vadību un iekšējās kontroles
sistēmas vadību izpratne par korporatīvās pārvaldības jautājumiem.
Valdes locekļu atlīdzības nosacījumi:
Valdes locekļa mēneša atlīdzību nosaka atbilstoši
Ministru kabineta 2020. gada 4. februāra noteikumiem Nr. 63 “Noteikumi
par publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību
valdes un padomes locekļu skaitu, kā arī valdes un padomes locekļu mēneša
atlīdzības maksimālo apmēru”.
Informācijai: valdes locekļa mēneša atlīdzība
(bruto): 4 125 EUR
Atlases procesā kandidāti iesniedz šādus dokumentus:
1) motivētu pieteikuma vēstuli
(iekļaujot informāciju par atbilstību izvirzītajām prasībām);
2) parakstītu dzīvesgājuma aprakstu (Curriculum
Vitae) atbilstoši pievienotajai formai;
3) apliecinājumu saskaņā ar Publiskas
personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta
ceturtās daļas un likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonas darbībā" 6. panta un 7. panta ceturtās daļas
prasībām, atbilstoši pievienotajai formai;
4) augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, un nepieciešamības gadījumā izziņas kopiju par to, kādam
Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības
dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs;
5) citus dokumentus, ko kandidāts
uzskata par nepieciešamu pievienot.
Atbilstoši norādītajām prasībām sagatavotus dokumentus,
dalībai atlases procesā lūdzam iesniegt līdz 2024.gada 5.augustam (ieskaitot), nosūtot elektroniska dokumenta veidā, kas parakstīts
ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu, ar norādi “Pieteikums SIA
„Jūrmalas ūdens” valdes locekļa amata kandidātu atlasei” uz e-pastu: nominacija@jurmala.lv
Kandidātiem, kas tiks aicināti uz konkursa otro kārtu, papildus būs jāiesniedz un jāprezentē
redzējums par SIA „Jūrmalas ūdens” attīstību pārmaiņu vadības un administratīvo
jautājumu jomā, par kapitālsabiedrības galvenajiem attīstības izaicinājumiem
tuvākajos piecos gados, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un
priekšlikumus to īstenošanai prezentācijas formā (10-15 minūtes).
Atlases process tiek īstenots trīs kārtās, piesaistot
personāla atlases konsultantu.
Pamatojoties
uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas Nr.2016/679 par fizisku personu
aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu brīvu apriti un ar ko
atceļ Direktīvu 95/46/EK 13.pantu, Jūrmalas valstspilsētas pašvaldība informē, ka:
1) pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs
personāla atlases konkursa norisi;
2)
personas datu apstrādes pārzinis ir Jūrmalas valstspilsētas pašvaldība,
kontaktinformācija: Jomas iela 1/5, Jūrmala, LV-2015, tālr.nr. 67093849,
elektroniskā pasta adrese: personasdati@jurmala.lv
Papildu informāciju
par Jūsu tiesībām un personas datu apstrādi jūs variet iegūt: https://www.jurmala.lv/lv/personas-datu-aizsardziba Nominācijas komisijas sastāvs Pielikumi:
Apliecinājuma valdes locekļa amatam
veidlapa
CV paraugs
|