|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Paziņojumi09.05. - 09.05.
Aicinām sniegt savu vērtējumu par ūdens kvalitāti JūrmalāAicinām sniegt savu vērtējumu par ūdens kvalitāti JūrmalāLai uzlabotu ūdens apgādes pakalpojuma kvalitāti, SIA “Jūrmalas ūdens” lūdz iedzīvotājus sniegt atsauksmes par ūdens kvalitāti pilsētā, neatkarīgi no tā, vai konkrētajā brīdī ūdens kvalitāte atbilst klienta vēlmēm. Anketas aizpildīšana aizņems aptuveni divas minūtes. Aptaujas anekta pieejama: arcg.is/19PKb0. Lūdzam aizpildīt anketu par ūdens kvalitāti gan mājsaimniecībā, gan darba vietā! Jāuzsver, ka aptauju lūdzam aizpildīt ne tikai tad, ja ir vērojamas negatīvas vai pozitīvas ūdens kvalitātes izmaiņas, bet arī tad, ja ūdens kvalitāte nemainās. Tas ļaus noteikt ūdens kvalitātes izmaiņu tendences konkrētos pilsētas rajonos. Aptaujas anketā sniegtā informācija ļaus konstatēt problēmu vietas, savlaicīgi reaģēt un veikt nepieciešamos pasākumus, lai uzlabotu centralizētā ūdensvada ūdens kvalitāti. Jau iepriekš pateicamies visiem par līdzdalību pilsētas ūdens kvalitātes uzlabošanas pasākumos. 02.12. - 03.12.
Avārijas remontdarbi un atslēgta ūdens padeve ĶemerosAvārijas remontdarbi un atslēgta ūdens padeve Ķemeros
Avārijas remontdarbu dēļ kopš vakardienas ir atslēgta ūdens padeve ēkām Alejas ielā 7; 10; 12 un Robežu ielā 9. Darbus plānots pabeigt šodien, 2. Decembrī. Darbus veic un plašāku informāciju sniedz namu apsaimniekotājs “CIVINITY Mājas”. Tālrunis uzziņām: 80001599 30.11. - 02.12.
Avārijas remontdarbi un atslēgta ūdens padeve Bulduru prospektāAvārijas remontdarbi un atslēgta ūdens padeve Bulduru prospektā
Ūdensvada avārijas remontdarbu Bulduru prospekta un 20. līnijas krustojumā dēļ ceturtdien, 1. decembrī, no plkst. 9.00 līdz 21.00 būs atslēgta ūdens padeve ēkām Bulduru prospektā no 19. līnijas līdz 21. līnijai, kā arī ēkām 20. līnijā no Bulduru prospekta līdz jūrai. Lūdzam iedzīvotājus 1. decembra rītā pēc plkst. 8.00 neatstāt automašīnas Bulduru prospekta un 20. līnijas krustojuma tuvumā! Pēc ūdens padeves atjaunošanas iespējams saduļķojums! Lai izvairītos no piesārņojuma nonākšanas mājsaimniecības iekšējos tīklos, pēc ūdens padeves atjaunošanas rekomendējam veikt iekšējo ūdensvadu skalošanu. Lai veiktu iekšējo ūdensvadu skalošanu, ēku apsaimniekotajiem jāatver visi ēkā esošie ūdens krāni un ūdens jānotecina, to sākot ar krānu, kas ir vistuvāk vietai, kur ūdens ienāk ēkā (ēkas ievadam), un sistemātiski virzoties uz tālāko vietu ēkā, kur ūdens tiek lietots. Līdzīgi jārīkojas arī atsākot darbu pēc dīkstāves. Atgādinām, ka Ministru kabineta noteikumi Nr. 671 “Dzeramā ūdens obligātās nekaitīguma un kvalitātes prasības, monitoringa un kontroles kārtība” nosaka: konstatējot dzeramā ūdens neatbilstību šo noteikumu prasībām vai organoleptisko rādītāju pārmaiņas, īsteno korektīvus pasākumus, lai novērstu neatbilstību vai iespējamos draudus cilvēku veselībai. Atkarībā no vietas, kur konstatēta neatbilstība, korektīvos pasākumus īsteno: 12.1. ūdens piegādātājs, kas ir atbildīgs par sniegto pakalpojumu līdz piederības robežai; 12.2. ūdensvada īpašnieks, valdītājs vai pārtikas uzņēmums, kura īpašumā ir ēkas iekšējais ūdensvads, kas nodrošina ūdens piegādi no sabiedriskā pakalpojuma sniedzēja infrastruktūras līdz patērētāja vai pārtikas uzņēmuma dzeramā ūdens krāniem. Būsim atbildīgi par ūdens kvalitāti un lietošanas drošību kopā! SIA „ Jūrmalas ūdens” atvainojas par sagādātajām neērtībām. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|