Diennakts tālrunis

Stratēģija

VISPĀRĒJIE STRATĒĢISKIE MĒRĶI

I. Nodrošināt nemainīgu dzeramā ūdens kvalitāti par pieejamu tarifu visiem Jūrmalas valstspilsētas iedzīvotājiem.

II. Nodrošināt centralizētās kanalizācijas tīklu pieejamību Jūrmalas valstspilsētas mājsaimniecībām.

III. Nodrošināt stabilu un ilgtspējīgu uzņēmuma darbību.

JŪ pamatfunkcijas

pamatfunkcijas

1)Ūdens ieguve un dzeramā ūdens sagatavošana.

2)Dzeramā ūdens piegādes sistēmas līdz piederības robežai uzturēšana.

3)Sadzīves kanalizācijas notekūdeņu sistēmas uzturēšana.

4)Notekūdeņu attīrīšana.

    MISIJA, VĪZIJA UN VĒRTĪBAS

    JŪ misija ir sniegt tiesību aktiem atbilstošu ūdenssaimniecības pakalpojumu patērētājiem, kā arī nodrošināt, lai šie pakalpojumi ir efektīvi, rentabli un pieejami pilsētā, pēc iespējas samazinot ietekmi uz apkārtējo vidi, veicinātu sabiedrības veselību, ilgtspējīgu un resursefektīvu izmantošanu.

    JŪ vērtības ir:

    I. Pieejamība un sadarbība

    – Pieejams pakalpojums maksimāli lielākam Jūrmalas iedzīvotāju skaitam.

    – Elastīga un uz klienta vajadzībām balstīta sadarbība, pozitīva un uz risinājumu vērsta attieksme gan JŪ darba kolektīvā, gan komunikācijā ar klientiem.

    – Atvērtība jaunām idejām, ierosinājumiem, pārmaiņām un projektiem.

    II. Drošība un nepārtrauktība Ūdenssaimniecības pakalpojumu sniegšanā būtiska ir:

    – Droša, kvalitatīva un nepārtraukta, normatīvo aktu prasībām atbilstoša dzeramā ūdens ieguve, sagatavošana un padeve, kā arī sadzīves notekūdeņu savākšana, novadīšana un atbilstoša attīrīšana pirms to atkārtotas izlaides dabā.

    – Vides aizsardzības prasību ievērošana. Iespējamo risku identificēšana un savlaicīga novēršana.

    – Droša un uz veselības aizsardzību vērsta darba vide JŪ darbiniekiem.

    III. Profesionalitāte un efektivitāte

    – Profesionāla un efektīva klientu apkalpošana.

    – Efektīva un saimnieciska darba organizācija.

    – JŪ saimnieciskās darbības procesu pārvaldības un iekšējās kontroles sistēmas izveidošana, ieviešana un pilnveidošana.

    – Savlaicīga un kvalitatīva darba pienākumu veikšana. Darba efektivitātes un darbinieku kvalifikācijas paaugstināšana, profesionālā attīstība, sekmīga starptautiska, kā arī nacionāla mēroga sadarbība ar nozares speciālistiem citās iestādēs un institūcijās.

    Dalīties