Par mums
Kontakti
Informācija klientiem
Jautājumi un atbildes
Tarifi
Investīciju projekts
Paziņojumi
Iepirkumi
Promenādes iela 1a, Jūrmala, LV-2015

Paziņojumi

02.02. - 11.02.
Aicinājums sekot līdzi ūdens skaitītāja rādījumiem

Aicinājums sekot līdzi ūdens skaitītāja rādījumiem

 

SIA “Jūrmalas ūdens” aicina visus savus ūdensapgādes klientus sekot līdzi komercuzskaites mēraparāta mezglā uzstādītā skaitītāja rādījumiem - arī tajos gadījumos, ja ēkas ilgstoši netiek apdzīvotas. Tas sevišķi aktuāli ir ziemas mēnešos, kad ir liela iespēja ūdensvada aizsalšanas izraisītiem plīsumiem. Ja ūdensvada plīsums ir noticis klienta īpašumā pēc komercuzskaites mēraparāta mezgla, tad par iztecējušo ūdens daudzumu, ko uzrādīs skaitītājs, jebkurā gadījumā būs jāmaksā klientam.

 

Arī ziemā apseko īpašumu un pārbaudi rādījumu

Lai pēc iespējas mazāk klientu nonāktu situācijās, kad norādītais un apmaksātais izmantotā ūdenssaimniecības pakalpojuma daudzums nesakrīt ar faktisko, SIA “Jūrmalas ūdens” speciālisti visu gadu veic mēraparāta mezglu skaitītāju rādījumu apsekošanu un fiksēšanu.

Negaidīti liels rēķins bieži vien ir gadījumos, kad klienti, kā izrādās, gadu katru mēnesi  ir nodevuši “vidējo rādījumu”, nesalīdzinot to ar reālo rādījumu.

Vairāk

30.01. - 04.02.
Ikviens ir atbildīgs par savas mājsaimniecības notekūdeņiem

Ikviens ir atbildīgs par savas mājsaimniecības notekūdeņiem

 

Normatīvie akti nosaka, ka katras mājsaimniecības īpašnieks ir atbildīgs par tajā radītajiem sadzīves notekūdeņiem, to novadīšanu vai attīrīšanu. Tie, kuriem ir pieslēgums centralizētajai kanalizācijai, šo atbildību lielā mērā ir nodevuši SIA “Jūrmalas ūdens” pārziņā, savukārt decentralizētās kanalizācijas sistēmas (DKS) izmantošanas gadījumā par vides aizsardzības prasību ievērošanu un notekūdeņu drošu novadīšanu attīrīšanai pilnībā atbildīgs ir īpašnieks.


Vairāk 
19.01. - 28.01.
SIA “Jūrmalas ūdens” lūdz pārbaudīt un aktualizēt kontaktinformāciju

SIA “Jūrmalas ūdens” lūdz pārbaudīt un aktualizēt kontaktinformāciju

 

Projekta “Jūrmalas ūdenssaimniecības attīstība IV kārta” jauno ūdensvadu un  kanalizācijas tīklu izbūve ir gandrīz pilnībā noslēgusies. Tāpēc pašlaik, tiklīdz ļauj laika apstākļi, SIA “Jūrmalas ūdens” uzlabo gadu desmitiem kalpojušo ūdenssaimniecības tīklu tehnisko stāvokli. Šie tīklu uzlabošanas darbi pārsvarā ir saistīti arī ar īslaicīgu ūdens padeves pārtraukumu.

 

Jāpārbauda uzņēmumam iesniegtā kontaktinformācija

SIA “Jūrmalas ūdens”, plānojot renovācijas darbus vai remontdarbus, fiksē adreses, kurās remontdarbu laikā būs ūdens padeves pārtraukums, un apziņo klientus gan ar e-pastu, gan īsziņu palīdzību, kā arī ievietojot informāciju mājaslapā www.jurmalasudens.lv un sociālajos tīklos X (Twitter) un Facebook. Šādā veidā informācija iespēju robežās klientiem tiek pausta arī avārijas gadījumos.

Taču bieži nākas secināt, ka ūdens padeves pārtraukums ir arī ēkām, kuras atrodas blakus ielā, jo ūdensvada pievads caurvijas vairākiem īpašumiem, nevis no tuvākajiem tīkliem. Lai arī SIA “Jūrmalas ūdens” ģeogrāfiskās informācijas sistēma arvien tiek pilnveidota, dažkārt - lielākoties gadījumos, kad iekšpagalmu ūdensapgādes tīkli izbūvēti vēl padomju laikā - tie kartē iezīmēti neprecīzi. Tāpēc SIA “Jūrmalas ūdens” ne vienmēr spēj visus klientus laikus informēt par iespējamiem vai negaidītiem ūdens padeves pārtraukumiem.

Tāpat nākas secināt, ka bieži vien pakalpojuma līgumi ir noslēgti ļoti sen, tajos norādītā kontaktinformācija (e-pasta adrese un mobilā tālruņa numurs) ir novecojusi, un klientu brīdināt par ūdens padeves pārtraukumu nav iespējams. Tāpēc “Jūrmalas ūdens”  lūdz klientus pārliecināties, vai viņu kontaktinformācija joprojām ir precīza.

Ja jūsu kontaktinformācija ir mainījusies, lūdzam rakstīt uz e-pastu ligumi@jurmalasudens.lv  , norādot klienta pakalpojuma līguma numuru, e-pastu un mobilā tālruņa numuru.

 

Izmantot jaunā pieslēguma atzarus

Jebkurā gadījumā SIA “Jūrmalas ūdens” aicina iedzīvotājus, kuru ielās ir izbūvēti jaunie ūdenssaimniecības pakalpojuma tīkli, gan ūdensapgādei, gan centralizētajai kanalizācijai pieslēgties pie jaunizbūvētajiem atzariem.

Pirmkārt, tas nodrošinās savlaicīgu informācijas saņemšanu un iespēju sagatavoties iespējamam ūdens padeves pārtraukumam.

Otrkārt, tā ir pieslēguma kvalitātes garantija ilgākam laikam. Kā jau minēts, tad bieži vien šie, cauri pagalmiem un dažādiem īpašumiem ierīkotie ūdenssaimniecības tīkli ir savu laiku nokalpojuši, ar augstu avārijas riska pakāpi un ļoti augstu erozijas pakāpi. Atsevišķos īpašumos vairāki jūrmalnieki jau ir saskārušies ar problēmu, ka vecā, caur citiem īpašumiem ievilktā ūdensvada avārijas gadījumā remontdarbus nevar veikt tehnisku iemeslu dēļ. Tad izmantot jaunā pieslēguma iespējas nākas piespiedu kārtā, bet, kamēr tas nav izbūvēts, īpašums paliek bez ūdenssaimniecības pakalpojumiem.

Ziemas mēneši ir optimālais laiks, lai pieprasītu tehnisko noteikumu izstrādi iekšpagalmu tīklu izbūvei, jo tad gada siltajā laikā periodā jau varēs veikt būvdarbus.

Iesnieguma paraugs tehnisko noteikumu izstrādei pieejams www.jurmalasudens.lv sadaļā INFORMĀCIJA KLIENTIEM apakšsadaļā IESNIEGUMA PARAUGI. Šajā veidlapā arī uzskaitīti citi pieprasījuma iesniegšanai nepieciešamie dokumenti.

 
lapas: 12345678910>
SĀKUMS | PAR MUMS | INFORMĀCIJA KLIENTIEM | KONTAKTI Copyright © 2024 "Jūrmalas ūdens"
Created by MB Studija
 »